Jak zadbać o klienta, żeby chciał zostać z Tobą dłużej? Rozmowa z Olgą Wilczyńską.

Co zrobić, żeby Klient chciał zostać z Tobą na dłużej?

Co gdybym Ci powiedziała, że możesz zadbać o długotrwałe i dobre współprace? Co zrobić, żeby Klient chciał zostać z Tobą na dłużej?

Obejrzyj wywiad i przekonaj się: 

  • jaki klient jest najtrudniejszym klientem i dlaczego warto się nim “zaopiekować, 
  • co zrobić, aby nasz kursant nie był kursantem jednorocznym,
  • czy warto wprowadzać umowy w swojej firmie i jakie to ma znaczenie w relacji Szkoła – Kursant ,
  • jakich 3 najczęstszych błędów powinieneś unikać,
  • jakie 3 praktyki warto zastosować.

SZKOLENIE JEST DOSTĘPNE W bazie wiedzy dostępnej w ramach PAKIETU DLA KURSANTA - www.edulegal.pl/pakiety

PAKIETY DOKUMENTÓW

UMOWY Z KURSANTAMI & UMOWA Z NAUCZYCIELAMI

Ten post ma 2 komentarzy

  1. Karolina

    Wspaniałe szkolenie!!!!!!

    1. kinga

      Bardzo, bardzo się cieszę:). Jestem ciekawa, jaka 1 rzecz była najważniejsza?

Dodaj komentarz